Nejčastější dotazy
Než k nám zavoláte, zkuste najít odpověď zde :-)
Nejčastější dotazy ohledně nákupu na Dropego.cz?
- Jakým způsobem mohu zboží objednat?
Zboží si můžete objednat: přes e-shop www.dropego.cz, telefonicky na +420 604 158 666, přes e-mail eshop@dropego.cz
- Jak mohu uplatnit slevový kód?
Získali jste slevový kód na naše zboží? Výborně. Jak ho tedy použít? V 1. kroku nákupu, tj. Váš Košík, je pole s názvem "Slevový kód". Vepište do něj kód pro získání slevy a klikněte na šipku ">". Sleva se Vám v tomto kroku odečte z ceny nákupu. Lze vždy využít 1 slevový kód, slevy se nesčítají.
- Musím se u nákupu registrovat?
Pokud u nás nakupujete poprvé a nechcete se zaregistrovat, tak nemusíte. V našem eshopu Dropego.cz můžete učinit buď jednorázový nákup bez registrace, nebo můžete nakoupit také jako náš věrný a registrovaný zákazník.
- Jaká je cena za dopravu?
O všech cenách a způsobu dopravy zboží se dozvíte zde.
- Jak mohu za zboží u vás zaplatit?
O všech cenách a způsobu, jak za zboží zaplatit se dozvíte zde.
- Co když si zboží nestihnu vyzvednout, mohu si rezervaci objednávky prodloužit?
To je u nás samozřejmostí. Stačí nás kontaktovat buď telefonicky na 604 158 666, nebo nám napsat na email eshop@dropego.cz číslo vaší objednávky a my vám platnost objednávky prodloužíme.
- Zasíláte i na Slovensko?
Ano, zboží zasíláme i na Slovensko. O všech cenách a způsobu, jak za zboží zaplatit se dozvíte zde.
Otázky o zboží na Dropego.cz
- Co když si nevím rady s výběrem zboží?
- Jakou mám zvolit velikost?
- Nemůžete najít konkrétní zboží v našem sortimentu?
Jak reklamovat nebo vrátit zakoupené zboží?
- Pokud zjistím, že zboží nesplňuje moje představy. Mohu jej vrátit?
Ano, pouze produkty, které nejsou použité, je možné do 14 dnů od převzetí vrátit a to bez udání důvodu.
Důležité: "Nejsou použité" znamená, že samotné zkoušení zboží v rámci 14 denní lhůty by mělo sloužit k nezbytnému seznámení se s vlastnostmi a funkcemi zboží, a to v podstatě v takovém rozsahu, jako když si jej zkoušíte při koupi v kamenném obchodě. V opačném případě odpovídáte obchodu Dropego.cz za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
- Mohu zboží vrátit bez udání důvodů?
Ano, pouze produkty, které nejsou použité, je možné do 14 dnů od převzetí vrátit a to bez udání důvodu.
Důležité: "Nejsou použité" znamená, že samotné zkoušení zboží v rámci 14 denní lhůty by mělo sloužit k nezbytnému seznámení se s vlastnostmi a funkcemi zboží, a to v podstatě v takovém rozsahu, jako když si jej zkoušíte při koupi v kamenném obchodě. V opačném případě odpovídáte obchodu Dropego.cz za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
- Přijatý balík jeví známky poškození. Jak mám postupovat?
Pokud zjistíte poškození obalu či zboží při dopravě, doporučujeme takové zboží odmítnout převzít nebo vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození.
- Jak postupovat při reklamaci zboží?
Postup při vyřízení reklamace nalezneš zde - Reklamační řád.
- Kam reklamované zboží zaslat?
Pokud zboží na adresu:Dropego.cz, Marta Chovancová Simonová, Výhledy 444/33, Ostrava-Hošťálkovice, 725 28
- Máte další dotazy?
Neváhejte nám zavolat na 604 158 666 nebo napsat přes e-mail eshop@dropego.cz