Nejčastější dotazy

Než k nám zavoláte, zkuste najít odpověď zde :-)

 

Nejčastější dotazy ohledně nákupu na Dropego.cz?

  • Jakým způsobem mohu zboží objednat?

Zboží si můžete objednat: přes e-shop www.dropego.cz, telefonicky na +420 604 158 666, přes e-mail eshop@dropego.cz

  • Jak mohu uplatnit slevový kód?

Získali jste slevový kód na naše zboží? Výborně. Jak ho tedy použít? V 1. kroku nákupu, tj. Váš Košík, je pole s názvem "Slevový kód". Vepište do něj kód pro získání slevy a klikněte na šipku ">". Sleva se Vám v tomto kroku odečte z ceny nákupu. Lze vždy využít 1 slevový kód, slevy se nesčítají.

  • Musím se u nákupu registrovat?

Pokud u nás nakupujete poprvé a nechcete se zaregistrovat, tak nemusíte. V našem eshopu Dropego.cz můžete učinit buď jednorázový nákup bez registrace, nebo můžete nakoupit také jako náš věrný a registrovaný zákazník. 

  • Jaká je cena za dopravu?

O všech cenách a způsobu dopravy zboží se dozvíte zde.

  • Jak mohu za zboží u vás zaplatit?

O všech cenách a způsobu, jak za zboží zaplatit se dozvíte zde.

  • Co když si zboží nestihnu vyzvednout, mohu si rezervaci objednávky prodloužit?

To je u nás samozřejmostí. Stačí nás kontaktovat buď telefonicky na 604 158 666, nebo nám napsat na email eshop@dropego.cz číslo vaší objednávky a my vám platnost objednávky prodloužíme.

  • Zasíláte i na Slovensko?

Ano, zboží zasíláme i na Slovensko. O všech cenách a způsobu, jak za zboží zaplatit se dozvíte zde.

 

Otázky o zboží na Dropego.cz

  • Co když si nevím rady s výběrem zboží?
  • Jakou mám zvolit velikost?
  • Nemůžete najít konkrétní zboží v našem sortimentu?

 

Jak reklamovat nebo vrátit zakoupené zboží?

  • Pokud zjistím, že zboží nesplňuje moje představy. Mohu jej vrátit?

Ano, pouze produkty, které nejsou použité, je možné do 14 dnů od převzetí vrátit a to bez udání důvodu. 

Důležité: "Nejsou použité" znamená, že samotné zkoušení zboží v rámci 14 denní lhůty by mělo sloužit k nezbytnému seznámení se s vlastnostmi a funkcemi zboží, a to v podstatě v takovém rozsahu, jako když si jej zkoušíte při koupi v kamenném obchodě. V opačném případě odpovídáte obchodu Dropego.cz za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

  • Mohu zboží vrátit bez udání důvodů?

Ano, pouze produkty, které nejsou použité, je možné do 14 dnů od převzetí vrátit a to bez udání důvodu. 

Důležité: "Nejsou použité" znamená, že samotné zkoušení zboží v rámci 14 denní lhůty by mělo sloužit k nezbytnému seznámení se s vlastnostmi a funkcemi zboží, a to v podstatě v takovém rozsahu, jako když si jej zkoušíte při koupi v kamenném obchodě. V opačném případě odpovídáte obchodu Dropego.cz za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

  • Přijatý balík jeví známky poškození. Jak mám postupovat?

Pokud zjistíte poškození obalu či zboží při dopravě, doporučujeme takové zboží odmítnout převzít nebo vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození. 

  • Jak postupovat při reklamaci zboží?

Postup při vyřízení reklamace nalezneš zde - Reklamační řád

  • Kam reklamované zboží zaslat?

Pokud  zboží na adresu: Dropego.cz, Prudká 419/13, Ostrava - Hošťálkovice, 725 28

  • Máte další dotazy?

 Neváhejte nám zavolat na 604 158 666 nebo napsat přes e-mail eshop@dropego.cz